Метод привчання до туалету не пов'язаний з «дитячими несподіванками» |
Батьки можуть спати спокійно, знаючи, що, незалежно від того, який спосіб привчання до туалету вони використовують, це не вплине на можливість сечових "аварій" у дитини - за даними дослідження, опублікованого в Clinical Pediatrics. Йосип Бароне, професор хірургії, доктор медичних наук, дитячий уролог і головний хірург лікарні Bristol-Myers Squibb пояснив: "Привчання до туалету є важливою віхою для дітей, і його успіх раніше часто розглядався у співвідношенні з використовуваним методом навчання - гаряче обговорювана з 1930 року тема. Наше дослідження показує, що раннє привчання дітей до туалету (24-32 місячному віці) більш важливо для зниження ризику сечових проблем, ніж використовуваний при цьому метод навчання". Вчені відзначають, що є два основних методи навчання:
Під час дослідження експерти шукали відмінності між результатами методик навчання, порівнюючи дві групи дітей від 2 до 12 років. У першій, контрольній, групі серед дітей не було жодних проблем із сечовипусканням після закінчення навчання. У другій групі брали участь діти, які показували ознаки нетримання. Дослідники зібрали дані про дітей і встановили, що в цих двох групах не було ніяких помітних відмінностей в методах привчання до туалету, що означає, що ніякого зв'язку між дитячим сечовим межею і способом навчання немає. Доктор Бароне прийшов до висновку: "Наше дослідження показує, що дискусії про кращому способі навчання були засновані не на наукових даних, а на думці експертів. Свідоцтва, присутні в нашому дослідженні, повинні допомогти полегшити проблеми батьків, які вважають, що результатом неправильного навчання можуть стати проблеми з сечовипусканням. Це не так". |
Всього коментарів: 0 | |