17.05.2024
П`ятниця,11:30

Діти матерей, які перенесли бариатричні операції, мають здорове серце

Операційне видалення зайвої ваги у матері і здоров'я дитини Тілесні зміни, що виникають в результаті втрати ваги, надають позитивний вплив на гени в потомстві, згідно з новим дослідженням, представленим вченими з Канади.

Автори виявили, що ожиріння матері впливає на гени потомства. Ліквідація у неї ожиріння може призвести до сприятливого результату для здоров'я потомства.

Спочатку вважалося, що генні зміни викликаються структурою ДНК. Однак ми знаємо, що деякі процеси можуть впливати на включення або відключення генів.

Материнське ожиріння може призвести до значного генетичного, екологічному та эпигенетическому впливу на дитину. Ожиріння у вагітної призводить до проблем з вагою і захворюваннями серця протягом усього життя дитини.

Лікарі - бариатристы і дослідники виявили, що діти, народжені після того, як їх матері перенесли операцію по зниженню ваги, стали менш схильні до ожиріння, більш резистентні до інсуліну, мали менший ризик серцево-судинних захворювань.

Вчені взяли зразки крові у 25 дітей 20 матерів, народжених до операції, і у 25 їхніх братів і сестер, народжених після.

ДНК була перевірена з метою виявлення будь-яких змін в генах. Вчені виявили, що рівні метилування у дітей, народжених до і після операції, сильно відрізнялися.

зокрема, вони виявили розбіжності в метилирации більш ніж 5500 відомих генів.

Доктор Генард, автор дослідження, заявив: "Наші дослідження показали, що бариатрическая хірургія допомагає створити сприятливу для зміни метилювання генома плоду внутрішньоутробну середовище".

Простіше кажучи, дослідження показує, що материнське ожиріння впливає на вагу і ризик серцево-судинних захворювань у дітей. Таким чином, втрата ваги може покращити серцево-судинне здоров'я дитини.

Доктор Генард каже, що це дослідження показує, наскільки важливо підтримання здорового ваги на всіх етапах життя. Він також зазначив, що кардинальних заходів у вигляді операції можна уникнути, якщо до процесу вагітності готуватися заздалегідь.